(с) Превод АТИ, 2017 г.
Дейвид Уилкок: Добре дошли в Космическо разкритие. Аз съм вашият домакин Дейвид Уилкок и съм тук заедно с Кори Гууд, както и с един от малкото мъже, които са били на този фронт по-дълго от мен – Джей Уайднър.
(към Дж. Уайднър) Запознах се с това, което ти правиш много отдавна, и мисля, че едно от първите неща … Аз първо се запознах с теб чрез Ричард Хогланд.
Джей Уайднър: Да, точно така.
ДУ: Ти си работил с него дълго време.
Дж.У: Да, аз прекарах с него около десет години.
ДУ: И ти си направил един доста необикновен анализ на филма „2001: Космическа одисея” …
Дж. У: Точно така.
ДУ: … чиито пълни последици аз наистина не съм проследил. Така че след този епизод за слънчевото изригване и, разбира се, във филма това се случва на Юпитер …
ДЖ.У: Което между другото е основано на теорията на Хогланд.
ДУ: О, наистина?
До.У: Да. В края на следващата новела на Артър Кларк „2010”, се казва: „Основано на теорията на Ричард Хогланд”.
ДУ: Без майтап?
Дж.У: Да.
ДУ: Какво мислиш, че е било посланието на този филм? Какво се опитват да ни кажат с него?
Дж.У: Че ние сме на прага на една голяма трансформация – по-точно човешката раса. И че сме изправени пред един съдбовен избор – или можем да продължим по пътя, очертан от изкуствения интелект, и да го оставим да управлява живота ни, или можем да въстанем срещу него, да го пресечем, както прави астронавтът Боумън във филма и тогава физически, органично да се възнесем – така както прави той – като преминем през един портал.
И там извънземните, който представлява по-висшият разум, се опитват да просветят човечеството и той е първият, който преминава през портала.
ДУ: Кори, мислиш ли, че „2001: Космическа одисея” може да е бил един опит за разкритие реалността на руините на Древната раса основатели, като имаме предвид тази черна, подобна на обелиск форма на Луната?
Кори Гууд: О, да, това е очевидно.
Дж. У: Да.
ДУ: И така, Джей, когато този обелиск се появява в началото на филма, много хора се оказват объркани. Те си казват: „Какво е това, по дяволите? Цели 15 минути едни маймуни подскачат наоколо и крещят.”
Дж.У: Да, точно така.
ДУ: И тогава се показва този обелиск, и първото нещо, което се случва, когато една от маймуните го докосва, тя става агресивна.
Дж.У: Да. Тя научава как да убива и как да яде месо. Преди това всички ядат растения, но след срещата с монолита, те стават месоядни.
И определено следващата сцена показва как една от маймуните яде сурово месо.
След това следва първото убийство, в сцената с водоизточника.
И отново: Кубрик ни казва, че трансформациите са противоречиви. Те могат да бъдат много объркани и могат да доведат до насилие, особено ако хората не са подготвени, както в случая става първото убийство.
И тогава, разбира се, Боумън убива компютъра Хал в края на филма, преди своята трансформация.
Също така Хал, компютърът с изкуствен интелект, избива всички астронавти. И цялата история се развива върху идеята, че Хал се опитва да им попречи да станат просветени, защото той достига до собствената си форма на съзнание.
А в началото маймуните бяха определено изправени пред изчезване …
ДУ: Точно така.
Дж.У: … защото през нощта те се крият от дивите животни и монолитът се намесва в живота им, за да доведе до първата вълна на просветление.
ДУ: Защо мислиш, че кокалът, който маймуната използва като оръжие за убиване, бива хвърлен във въздуха, след което се превръща в космическия кораб „Одисея”?
Дж.У: Да, защото той се опитва да … Той иска да каже, че цялата човешка история, която протича между времето на тази първа трансформация и времето на следващата трансформациа, която е показана в следващата част на филма … че всичко това е безполезно и без значение. Целият този исторически период, всичко това е без значение.
Единственото важно нещо е тази трансформация на човешката раса. Това е всичко, от което той се интересува. Той не се интересува от нищо, случило се междувременно, защото там няма нищо важно.
Единственото важно нещо е тази трансформация, причинена от монолита, която поражда един нов човек.
ДУ: Защо мислиш, че той избра 2010 година за (наименование на) следващия филм?
Дж.У: Не зная защо е избрал 2010-та, но мисля, че зная защо е избрал 2001-ва.
ДУ: О кей.
Дж.У: Това, което се случва, е, че първоначалното заглавие на филма е било „Пътешествие отвъд звездите”. И след това, мистериозно, в края на 1967-ма, Стенли Кубрик решава да промени заглавието на „2001: Една космическа одисея”.
Има нещо интересно, свързано с това, и то е, че един от най-добрите приятели на Стенли Кубрик бе Мел Брукс. Те са израстнали заедно и в края на 1967 г. се появява един епизод от поредицата „Умирай трудно”, наречен „Стените на Джерико”.
Това е нещо много интересно, така че внимавайте.
ДУ: О кей.
Дж.У: В този сценарий главният герой Максуел Смарт има задачата да открие защо сградите, които тази компания строи, непрекъснато се срутват. И той бива назначен в екипа на строителите, за да открие какво се случва.
Текстът на обявата гласи: В троеж. ДИСЕЯТА. Четиридесет и един-етажен Космически Център. От строителна компания Джерико.- Бел.прев.
Това е толкова важно, защото сградата, която те строят, се нарича „Одисеята”, и там ще се помещава програмата за пътуване до Луната, и те не искат тя да се срути (както останалите).
И така, Максуел Смарт отива на мястото на строежа и най-накрая всичко му става ясно, след което той се обажда на своя началник по телефона и му казва: „Шефе, разбрах какво става”. И добавя: „Те вграждат експлозиви в стените на сградата”.
Разбирате ли за какво става дума?.
ДУ: И в коя година става това?
Дж.У. Това става в 1967-ма – годината, в която решават да построят Световния търговски център.
ДУ: О, божичко!
Дж.У: Разбирате ли? Фриймън, един изследовател, доста добър изследовател, пълното му име е Фриймън Фрай, интервюира архитекта на Световния търговски център, който към днешна дата вече е починал. И във видеозаписа на това интервю архитектът казва: „Да, ние заложихме експлозиви в сградата по време на строежа.”
Видео интервю:
Гостът на предаването: В Лас Вегас забелязахме, че се случват такива неща и това започва да се случва и в Ню Йорк. И аз попитах: „Какво започва да се случва?”
Водещият Фриймън Фрай: Да.
Гостът: Ами това да вграждат разрушителни експлозиви, преди да завършат строежа.
Фрай: Това не може да бъде.
Гост: Което означава, че те могат да се срутят като кула от карти за игра.
Дж.У: Мисля, че Стенли Кубрик и Мел Брукс са имали вземане-даване с подземния свят на Ню Йорк. Те са били много известни. Известно е, че подземният свят финансира филми. И те са получили информация, че нещо ще се случи.
И Кубрик променя заглавието на филма на „2001: Една космическа одисея”, защото е знаел, че това ще се случи в 2001 г.
Аз зная, че това звучи пресилено, но трябва да видите този Максуел Смарт във филма.
ДУ: И тази сграда във филма е свързана с Луната?
Дж.У: Да. Тя се нарича „Одисея”.
ДУ: Да, но … Сградата имаше нещо общо с колонизирането на Марс?
Дж.У: Да, сградата трябваше … Там се помещаваше програмата „Аполо”.
ДУ: Кори, колко близко е 2010 г. до датата, в която ти бяха казали, че ще възникне някакво слънчево изригване, както това се случва във филма?
КГ: Според информацията в интелигентните таблети, и така както хората говореха помежду си, това се случва между 2018 г. и 2023 г.
ДУ: Значи ние тук се доближаваме доста до края на календара на маите.
Дж.У: Точно така.
ДУ: Нали така?
Дж.У: Да.
ДУ: Мислиш ли, че Артър Кларк е бил наясно с това, когато е избрал годината 2010-та?
Дж.У: Да, мисля. Мисля, че Артър Кларк е … Ти казваш, че Кори Гууд е свидетел на свидетелите. Ако това е така, то Артър Кларк е свидетел на свидетеля на свидетелите. Той е контактувал с абсолютно всички, ясно ли е? Също и с Вернер Фон Браун. И докато той е контактувал с всички в космическата програма, с Херман Оберт (Hermann Oberth), с абсолютно всички, по стъпките му е вървял младият Стенли Кубрик.
И аз мисля, че Стенли е научил страшно много неща. Мисля, че ако погледнете зад историята на „2001: Една космическа одисея”, ще видите, че там се крие една тайна космическа програма. Той казва: „Ние няма да им кажем. Ще измислим една историа, че на Луната е бил разпространен един вирус и няма да кажем на никого какво сме открили там.”
И е ясно, че съществува една тайна космическа програма. И даже във филма причината за мисията до Юпитер е тайна – пълна тайна защо отиват там.
ДУ: В твоята работа в Тайната космическа програма, Кори, чувал ли си за съществуването на практическа алхимическа технология – идеята за превръщането на някакъв вид основен метал в злато? Това нещо реално съществува ли?
КГ: Ами, да. Когато са се опитвали да възпроизвеждат извънземните космически кораби, те са експериментирали с тези стъклени цилиндри, в които са завихряли живак. Те са прекарвали високо електрическо напрежение през тези завихряния от живак, което е създавало електрическо поле. И проблемът, с който са се сблъскали, е бил, че живакът непрекъснато се е превръщал в злато. Всъщност това е било възпроизвеждано в университетски лаборатории.
Дж.У: Наистина?
КГ: Да.
Дж.У: Това е много важно. Интересно.
ДУ: Добре, Джей, мислиш ли, че е възможно, ако тази технология действително съществува в някакъв архаичен смисъл, тя също така да е била една метафора за някакъв духовен процес?
Дж.У: Мисля, че да. Мисля, че процесът е едновременно физически и духовен. Мисля, че превръщането на оловото в злато, или на живака в злато всъщност е голяма част от алхимията. Ние сме говорили много за това – за превръщането на живака в злато.
Мисля, че това е … Предполага се, че човек не може да превърне нещо в злато, преди да е превърнал в злато собствената си душа. Така че златото, това е Бог без една буква.*)
*) На английски gold = злато, а God = Бог. – Бел. прев.
ДУ: М-м-м.
Дж.У: Нали така? И отсъстващата буква “l” означава „олово”, нали така?*)
*) Става дума за първата буква на думата “lead” = олово. Бел. прев.
ДУ: М-м-м.
Дж.У: И така, когато извадиш буквата “l” от “gold”, ти постигаш божествен статус. И мисля, че това е наистина целта.
И превръщането на оловото или на живака в злато е знак, че постигаме това. Вие сте достигнали високо ниво на възнесение и сега вече притежавате способността за превръщане на физически предмети.
ДУ: Мислиш ли, че някои от членовете на тези престъпни тайни общества са алхимици?
Дж.У: Не само мисля, но съм сигурен. Веднъж получих достъп до една масонска библиотека, където имах разрешение да чета всички книги, но без да ги изнасям извън библиотеката. Също така не можех да си вода бележки.
ДУ: М-м.
Дж.У: И там прочетох, че в края на 1700-те е имало едно разделение, когато Амшел Ротшилд решава да придобие елексира на живота. В този момент в обществото на масоните настcъпва разцепление. И добрите момчета, белите шапки, напускат и се отцепват. И оттогава никой не ги е видял.
Черните шапки искат да открият белите шапки, защото последните притежават тайната на живота, тайния елексир. Белите шапки не искат да им дадат този елексир, защото последното нещо, което те искат, е, черните шапки да живеят дълго време. Желанието им е те да умрат. Нали така?
И тези черни шапки правят всичко възможно да открият белите. Хората на ЦРУ, или по-скоро на неговият предшественик – „Бюрото за стратегически услуги”, в края на Втората световна война са издирвали из цяла Европа великия алхимик Фулканели (Fulcanelli). И те са щели да го изтезават, за да открият всичко, което е знаел. Гарантирам ви това.
Много често в Европа някой алхимик е откривал елексира на живота, казвал е на свой приятел, след което мълвата е тръгвала. Тогава тя е достигала до краля, който е арестувал алхимика и се е опитвал да узнае тайната му.
Алхимикът не е можел да предаде тайната на лош човек, затова е трябвало да умре. Това се е случвало отново и отново. Ето защо алхимиците са били много, много потайни.
ДУ: Кори, запознат ли си с някаква история тук на Земята, според която хора са успявали да открият технология за продължаване на живота, може би чрез някои от тези окултни практики или тайни науки?
КГ: Съществуват технология за продължаване на живота и технология за възрастова регресия и аз не съм запознат с техния произход. Не зная дали те идват от извънземните, или по линия на някои от тези алхимици.
Дж.У: Ами ние даже не знаем дали алхимията има земен произход. Всъщност не знаем.
КГ: Предполагам, че това е вярно. Да.
Дж.У: Те твърдят, че … При възникването на алхимията има твърдения, че етерните същества са им предали това знание. Изида, пророчицата … Не става дума за Изида от Египет, а за една практикуваща алхимичка, която е живяла в Египет и е била пророчица. И един „ангел” в кавички й се явил един ден и казал: „Искам да правя секс с теб”. Тя му отговорила: „Няма начин”.
Той настоявал: „Наистина го искам”.
Тогава тя му казала: „Само ако ми предадеш тайните си”. Ето как тайните на алхимията стигнали до хората. Истинските тайни на алхимията.
ДУ: Това е нещо сериозно.
Дж.У: Да.
ДУ: И така, Джей, тази алхимична традиция, би ли казал, че е свързана с митраизма? *)
*) Митраизъм – култ към божеството Митра, практикуван в Римската империя между II в.пр.н.е. и IV в.сл.н.е. – Бел.прев.
Дж.У: Отчасти да. Тя е основана … Алхимията може да бъде открита в древна Индия, в древен Китай и в древна Европа. И изглежда че източникът винаги е един и същ.
Причината даоистката алхимия … даоистката алхимия е познавала елексира на живота, но посветените са го считали за извънредно опасен, защото китайският император непрекъснато ги е избивал заради него. Ето защо те казали: „Ние никога повече няма да разкриваме тази тайна, никога! Тя е заровена навеки, защото не може повече хора за умират заради нея.”
И така, те се отдали на практики за продължаване на живота – даоистки практики.
Така алхимията изглежда е била базисната наука на нещо, което вярвам да е била една древна цивилизация, разрушена по някакъв начин преди 13,000 години.
ДУ: В традицията на митраизма съществува леонтокефалос, божеството с лъвска глава.
Дж.У: Да.
ДУ: И по време на своите обреди за иницииране, те са издухвали огън от устата на лъва.
Дж.У: Те също така са отрязвали и главата на бик.
ДУ: Да, така наречената тавроктония.
Дж.у: Да, тавроктонията.
ДУ: И какво мислиш, че е изобразявало това духане на огън през устата на лъва?
Дж.У: Това е алхимия. Лъвът е злато. Той представлява злато или бог. Това е много характерно за алхимичния експеримент и как той се прилага.
Така че всеки път, когато вижиш един лъв, ти си мислиш за бог или за злато, за краля, за нещо кралско, за върха. Нали така?
ДУ: Мислиш ли, че по този начин те може да са изобразявали слънчево изригване, или някакъв вид слънчево явление?
Дж.У: Мисля, че да. Абсолютно. Едно от нещата, които открих, когато бях в тази масонска библиотека, бе самата основа на масонството, когато и то да е започнало. Те не разкриват началото му, но това е била устна традиция предавана от баща на син относно едно голямо слънчево изригване около 11,000 г. пр.н.е.
Така че е имало две катастрофи. Имало е катастрофа преди 13,000 години, която е довела до ледниковата епоха. И след това 2,000 години по-късно, нещо се е случило, което изведнъж е поставило края на ледниковия период и причинило удивителни наводнения. Нали така?
И Роберт Шох (Robert Schoch), геологът от Бостонския университет, в последната своя издадена книга казва, че тогава е имало гигантско слънчево изригване, за което има свидетелства по цялата планета.
ДУ: Кори, дали това слънчево изригване е основна част от небесната механика, независимо за коя слънчева система става дума?
КГ: Да. И това е свързано не само с това през къде в галактиката преминава нашето Слънце, но и с връзката му чрез космическата мрежа с други слънца.
Възможно е да има енергия, която преминава по линията на обратната връзка през тази космическа мрежа, през нашето Слънце, която то да излъчва.
ДУ: Джей, това, което Кори току-що каза относно тази взаимна свързаност между звездите, това отразява ли нещо от твоите изследвания?
Дж.У: Да. На Кръста на Хенди*) има изображение на гневното Слънце, което символизира изригването, след което върху пиедестала от другата страна има една осмоъгълна звезда. Тя символизира централното слънце на вселената, което контролира всички останали звезди.
*) The Hendaye Cross (Кръст на Хенди) – каменен кръст, намиращ се на градския площад в градчето Хенди, в южна Франция, свързан с древно поверие за края на света.- Бел. прев.
И когато това слънце хлъцне, всичко останало започва да киха. Всичко е много ясно. Алхимикът Фулканели заявява категорично, че това е, което се случва тук, че те всички са свързани.
Има обаче друго нещо, за което бих искал да говоря – какво мисля, че представлява това изригване във физически смисъл, тъй като екваторът на Слънцето прави един пълен оборот за 26 дни, докато северното и южното му полукълба се завъртат на всеки 37 дни.
Това, което се случва, е, че долната част на Слънцето се върти по посока обратна на часовниковата стрелка, докато горната му част се върти в обратна посока, което се нарича торсионно срязване (torsion shear). След известно време напрежението между двете полукълба започва да се натрупва. Енергиите на двете половини започват да се преплитат и са нужни около 25,000 години това напълно … ние в момента се намираме в този период.
Слънцето преди беше с жълт цвят, нали? Слънцето вече не е жълто. Сега то е бяло. Аз съм достатъчно стар, за да ви кажа, че то беше жълто. И всеки на моята възраст би ви казал, че то определено бе с жълт цвят.
Ако погледнете детските рисунки отпреди 30 или 40 години … Сега децата рисуват Слънцето бяло, докато преди ние го рисувахме жълто.
То се е променило и в НАСА знаят това. Мисля, че химическите самолетни разпръсквания в небето (chemtrails) са опит на хората от елита да притъпят тази невероятна светлина.
Познавам хора в строителството и те ми казват …Те са на около 40 години и ми казват: „Джей, 25 градуса по Целзий вече не се усеща като 25, а като 35 градуса”. Казват ми: „Термометърът показва 25 градуса, но аз направо се изпичам на покрива на сградата, която строим”. И аз твърдя, че това е поради ултравиолетовите лъчи, които далеч са преминали обичайните си граници. Никога не сме виждали такова ултравиолетово лъчение като това, което виждаме сега.
И хората в НАСА не знаят какво да правят. Те променят цялата си представа за радиоактивното датиране, защото Слънцето не е стабилна звезда. Те вече знаят това.
Когато за първи път се появих с публикациите си преди 15-тина години, в НАСА ме нарекоха паникьор, на когото никой не трябва да обръща внимание.
Сега НАСА е сериозно загрижена за това и препоръчва монтирането на генератори в ядрените централи, защото ако възникне едно от тези електромагнитни изригвания, то ще помете всичко. И те са наистина много разтревожени. Така че за 15 години те са променили мнението си, което е добре.
ДУ: Кори, запознат ли си с някакъв технологичен метод, който престъпните групировки може да използват, за да предотвратят тази промяна?
КГ: Да. Казано ми бе, че те разработват технологии, които да действат като буфер по отношение на тези енергии, и да им попречат да достигнат до повърхността на Земята.
Дж.У: И на мен ми бе казано същото и те наистина работят здраво по въпроса. Забелязал съм, че вече има различни видове химически разпръсквания в небето. Преди това бяха просто ивици в небето, които се пресичаха и създаваха едно сребристо сияние, което блокираше Слънцето, докато сега се появяват малки петна, които нарастват и се превръщат в облаци със странна форма. И нашата красива атмосфера в Колорадо бе разрушена от тези неща.
Това става всеки ден. Сребърното сияние се появява в небето, разрушава светлосиньото ни небе и това е много смущаващо.
ДУ: Миналия месец в Лос Анджелис открито заявиха, че създават облаци. Те използват едни оръдия, с които стрелят от земята.
Дж.У: Да, те правят това непрекъснато.
ДУ: Те просто ни подготвят.
Дж.У: Да, така е, и виж устойчивите на суша семена, които разработва Монсанто. Защо мислите, че те правят това? Те са разтревожени от нещо.
Това ни връща към предупреждението на Ал Гор за глобалното затопляне. „Всичко това е наша грешка.” Е, грешката не е в нас. Слънцето е, което причинява покачването на температурата. Това не е дело на хората.
Хората … не казвам, че защитавам замърсяването. Не го правя, но казвам, че един изригнал вулкат създава повече замърсяване от цялото човечество. Мисля, че не трябва да прекаляваме с човешкия фактор в замърсяването.
Трябва обаче да погледнем Слънцето. Там е истинският проблем. То е, което генерира времето на Земята. И те са разтревожени.
Така че когато се появи Кори и започна да обяснява как Сините авиани са изолирали Слънчевата система, много хора поискаха да се измъкнат надалече, защото се тревожат от това слънчево изригване. Всички тези неща са свързани едно с друго.
Това определено ми допадна, защото знаех, че нещата стоят точно така. Искам да кажа, че даже места като новото летище в Денвър са били построени, според мен, с отчитане на това слънчево изригване. Летището се намира в централната част на страната, което осигурява равни възможности за достъп. И тогава влаковете ще навлязат под земята и ще ги отведат дълбоко в планините, където ще бъдат в безопасност от слънчевото изригване.
Ако отидете на летището на Денвър, ще видите тези четири много обезпокояващи стенописи. Единият от тях изобразява целия свят обхванат от пламъци и всички тези изчезнали животни, като морската костенурка, която изчезна преди няколко години, както и изобразените ковчези – едно чернокожо дете, едно белокожо дете и едно дете от индиански произход в ковчег. Умряло.
Какво означава това? Кажете ми какво означава това? Хората наистина трябва да се зачудят, защото цялото летище на Денвър наподобява масонски храм.
ДУ: Точно така.
Дж.У: Хората се чудят за какво е всичко това. Аз мисля, че това е истинската причина. Става въпрос за Слънцето.
ДУ: Наясно ли сте за съществуването на база под летището в Денвър?
КГ: Да. Да. Там има база и система от подземни влакове, която я свързва с други бази.
Дж.У: Да.
ДУ: И това има ли нещо общо с този план за осигуряване приемственост и продължение на управлението на страната „в случай на слънчево изригване“?
КГ: Става въпрос за оцеляване на правителството, както и за оцеляване на човешкия вид.
Дж.У: Уха!
ДУ: О кей.
Дж.У: И отново: когато разказах за летището на Денвър преди около 15 години, това бе в предаването на Джордж Нури, и тогава казах, че това е част от плана за ПНУ. И всички зададоха въпроса: „Какво е това ПНУ? За какво говори този?”
И всички казаха: „Няма такова нещо като Приемственост На Управлението. Уайднър се е побъркал.”
А по-късно, след 11-ти септември (2001), Чейни се появи и когато го попитаха: „Защо местите Буш из цялата страна?”, той отговори: „Всичко това е част от ПНУ”. И тогава си казах: „Ето, че той го признава. Наистина става дума за приемственост на управлението.”
ДУ: В този епизод ми се иска да покажем няколко кадъра, които са удивителни и очертават границите на нашата дискусия. Кори, за да пристъпим към темата, тези същества, които ти наричаш Сини авиани, са се появили през 1950-те, нали?
КГ: Точно така.
ДУ: Можеш ли да ни припомниш това? Какво точно се е случило? Те какво казаха?
КГ: Те са се появили пред нашето правителство и са ни казали, че сме се запътили в неправилна посока и че сме в съюз с погрешни извънземни групи, и че трябва да въведем промени. И че ако се откажем от тези свои планове и от технологиите си, те биха ни помогнали.
И ние сме ги отпратили.
Дж.У: Интересно, защото това е по същото време, когато се появява книгата на Фулканели с Кръста на Хенди, през 1950-те.
И там има една част относно алхимията, която не бих искал да пропуснем.
ДУ: Да, разбира се.
Дж.У: Там има един алхимичен текст на суфите – много, много древен, наречен „Езикът на птиците”. И там се говори за тези същества подобни на птици, които са дошли на Земята и са донесли алхимичното знание.
ДУ: Уха!
Дж.У: Това е една удивителна книга, защото основната птица е една синя птица.
КГ: Какво?!
Дж.У: Да. И там се говори за състрадание и за мир. И си помислих, че трябва да спомена това, защото съществуването на тази книга е нещо много интересно. Аз съм я прочел няколко пъти.
Сините авиани и написаното в тази книга са много подобни неща.
ДУ: Да, ние също така имаме Птичите племена сред коренните жители на Америка.
Дж.У: Точно така.
ДУ: Също така и хората-птици от планината Тенгю в Япония. Искам да кажа …
Дж.У: Както и „Птичарникът” – една тайна група в космическата индустрия. Те наричат себе си „Птичарниците”. Така че, хм-м-м.
КГ: Да.
ДУ: Причината да спомена за този контакт, установен с Айзенхауер през 1950-те, е, че по същото време, както сме обявили в предаването Мъдри учения, е имало контакти с извънземни, установени с отделни частни лица, и е провеждан ченълинг, понякога координиран с приземявания на извънземни.
Отделни хора са били качвани на извънземен кораб, срещали са се с тези добронамерени същества, след което са започнали да получават телепатична информация.
КАФЯВИЯТ БЕЛЕЖНИК: ЗАКОНЪТ НА ПРЕДВЕСТНИКА
Един от най-автентичните появили се текстове се нарича „Кафявият бележник”, наречен така, защото е бил записан в един кафяв бележник.
Това е бил прекият предшественик на Закона за Единството. Това е бил материалът, който Карла Рюкърт, медиумът на Закона за Единството, е прочела, и който текст е отключил способността й за ченълинг. Защото когато прочетеш подходящите неща, изглежда че те хармонизират твоята вибрационна честота с извънземното съзнание и това те подготвя за осъществяване на контакт.
Бих искал и двамата да видите това, защото част от това нещо не е за вярване. Това са откъси от оригинала.
Това е първа страница, най-първата комуникация, осъществена на 19-ти септември, 1958 г.
И, разбира се, текстът не е неутрален по отношение на половете, защото става дума за 1950-те. Аз ще се съобразя с това, когато изчитам текста и ще го направя неутрален.
„Чуйте моите думи, че всички хора са създадени равни. И ще настъпи времето, когато цялата ви планета ще узнае това.”
Така че това тук веднага адресира някаква голяма промяна на планетата, при която всеки ще осъзнае, че всички сме едно съзнание.
И това тук също е любопитно. Виждате, че отдолу стои името „Одина”?
Дж.У: Да.
ДУ: Това е, защото съществата са казвали „Адонай”, но тогава думата е била непозната и те не са знаели как да я изпишат.
Дж.У: О, това е удивително.
ДУ: Нали наистина е удивително?
КГ: Какво означава ”Адонай”?
Дж.У: „Адонай” е Бог на иврид.
ДУ: Да! И това е начинът, по който текстовете в Закона за Единството винаги завършват.
Дж.У: Да.
ДУ: В края на всеки сеанс, те казват: „Адонай, приятели мои”.
КГ: Наистина?
ДУ: Да. И вторият ченълинг бива проведен на следващия ден. Това е човек, който действително е имал НЛО контакт, и е бил отведен на борда на извънземния кораб. Той е бил проверен от У.Б.Смит. Той е отговорил правилно на 200 въпроса, чиито отговори са съответствали на казаното от други проверени медиуми. Така че този човек е бил проверен и той казва:
„Светлината и любовта са в основата на истинското разбиране на Твореца. Това, братя мои, може да бъде открито само с цената на искрени усилия. Ние търсим основание, за да положим едно начало …”
Ду: Което означава: „Вие трябва да търсите Истината”.
Дж.У: Абсолютно.
ДУ: Това е и нашата цел тук.
Дж.У: Да.
ДУ: И по-нататък: „Любовта и разбирането ще дойдат по-късно.”
Така че ние можем да започнем с това преследване на тайнственото.
Третото послание следва веднага, на 1-ви октомври, сряда. И това послание е най-дългото до момента. И те веднага удрят в десятката. Не е за вярване.
„Вашите хора обичат богатството и властта. Колко по-добре би било, ако се обичахте един друг. Богатството и властта ви държат поробени, така че да не може да осъзнаете какво сте в действителност.
Творецът е вселюбящ, всенасочващ, защитник на всеки, който го приема. Това важи за всички обикновени хора на земята. Човекът, когото наричате Исус, го е казал много просто. Обичайте се един друг. Толкова е просто. Обичайте своя Творец. Обичайте се един друг. Вашите маси трябва да правят това. То ще промени самата основа на съществуването им …”
ДУ: Така че те говорят за някаква промяна във физиката, която всъщност ще промени това, което сме.
Сега почакайте за минута. Чуй това, Джей, след всичко, което си обявил по повод на Хенди, на алхимията:
„Ако вашите хора ще трябва да оцелеят от този катаклизъм, това трябва да бъде сторено. Творецът въвежда равновесие във вашата Слънчева система. Ние трябва да дадем своя дял.”
Дж.У: Уха!
ДУ: Това не е ли забележително?
Дж.У: Направо луда работа.
ДУ: Защото това е един проверен ченълинг …
Дж.У: Абсолютно.
ДУ: … от 1950-те. Едно частно лице, което не знае нищо за древните предсказания, което не познава алхимията, определено не познава постиженията на космическата програма и независимо заявява, че предстои една катастрофа, която ще балансира Слънчевата система. Така че …
Дж.У: Това е много интересно, защото Уилям Томпкинс казва, че през 1950-те, около 1,400 души – шофьори на таксита, пощенски служители, просто обикновени хора, са започнали да получават такива телепатични съобщения.
ДУ: Наистина?
Дж.У: Да. И в много от случаите е имало технологии, които те даже не са разбирали, които са им помагали да построят машини и устройства, които да ускорят развитието ни.
ДУ: Уха!
Дж.У: Да.
ДУ: Хм. И така, Кори, как се връзва това с някои от нещата, които ти си чул?
КГ: Това съответства точно на нещата, за които съм говорил – да нямаш никаква представа за съществуването на друга информация. Искам да кажа …
ДУ: Уха? Сега закопчайте предпазните си колани, защото още не сме свършили. Чуйте това:
Тук се казва:
“Във вашата планета настъпва едно ново утро на разбиране. Хората трябва да бъдат подготвени за това ново разбиране, тъй като то включва нови понятия и идеи. Хората на земята са се мотали прекалено дълго със своите погрешни илюзии. Настъпило е времето за началото на нова, по-голяма слава …”
ДУ: Те имат предвид славата на тялото – възнесеното светлинно тяло.
„… опознайте желанията на своя Творец. Живейте по начина, по който сте били създадени да живеете. Мир, хармония, съвършенство. Когато направите това, пред вас ще се разкрие красотата на цялото творение.”
ДУ: Така че това е последвало по-малко от седмица след предишното съобщение. Изглежда, че смисълът тук е, че след като Слънчевата система възвърне равновесието си, ще настъпи някакъв вид разкритие.
Дж.У: Да.
ДУ: И така, Джей, какво мислиш за алхимичната традиция, тази идея за превръщане на нещо в злато – как тя е свързана с това, което виждаме тук?
Дж.У: Мисля, че човешката раса … Отново: да се върнем към „2001: Космическа одисея”. Човешката раса има определено предназначение. Аз не съм напълно сигурен каква е тази цел в своята цялост, но мисля, че имам доста добра обща представа. Това е да се превърнем във възнесени същества. Ние по същество сме едни електрически същества.
И когато в метафоричен смисъл се превърнем в злато, това ще означава, че електричеството в тялото ни ще може да протича без всякакво съпротивление. Това Е възнесението. Това Е, което се случва. Това е, което Падмасамбхава*) е правил в онази пещера.
*) Padmasambhava – известен индийски будистки учител, живял през 8-ми век от н.е. – Бел. прев.
И между другото, пещерата трябва да бъде студена, защото електричеството действа много по-добре при ниски температури.
Така че аз мисля, че за това става дума и това е пътят, който сме поели.
ДУ: Ние ще направим още един епизод на тази тема …
Дж.У: О кей.
ДУ: … защото има още много от този материал, който трябва да прегледаме. Мисля, че и двамата ще се съгласите с мен … Това, за което говорим тук сега, това голямо слънчево изригване, това е наистина в основата на всичко.
Ако това събитие наистина настъпи, надали ще има нещо по-важно, за което да си говорим.
До.У: Абсолютно. Да.
КГ: Или за което да се подготвяме.
Дж.У: Точно така. Това е най-важното нещо, защото то ще промени целия живот на планетата.
Трябва обаче да кажем и още нещо. Епифизната жлеза се активира от Слънцето, нали така? Серотонинът, мелатонинът, те се влияят от тъмнината и от светлината.
Когато светлината, която постъпва в очите ви, се промени, тя променя вашата епифизна жлеза. Това променя химикалите, отделяни от епифизната жлеза.
И така, тези химически разпръсквания, които блокират всички нас … Това не е правилно. Ние трябва да го преодолеем.
КГ: Абсолютно.
Дж.У: Ние се нуждаем … Телата ни трябва да преминат през това. За нас е от жизнено важно значение да преодолеем това, даже и ако то е болезнено, защото това ще промени съзнанието ни. Те знаят това.
Те знаят, че промяната на Слънцето е промяна на съзнанието и се опитват да я блокират. Ние трябва наистина да се борим да спрем това.
ДУ: Абсолютно.
Дж.У: Стига с тези химически разпръсквания.
ДУ: Добре. Едва стоя на мястото си от вълнение. Не мога да дочакам останалата част от всичко това. Ще се завърнем следващия път, за да приключим разискването на голямото слънчево изригване тук, в „Космическо разкритие”, с нашия специален гост, Джей Уайднър, и с Кори Гууд. Довиждане до следващия път. Благодаря ви, че бяхте с нас.